YHTEYSTIEDOT

Jos mieltäsi painaa kysymys tai murhe, ota rohkeasti yhteyttä facebookin sivun tai puheenjohtajamme sähköpostin kautta!

marianne.uusaho at gmail.com

Tulenkantajanaiset Facebookissa

TULENKANTAJANAISET HALLITUS 2024

Varsinaiset jäsenet

Marianne Uusaho, puheenjohtaja
Kaija Rantanen, varapuheenjohtaja
Otto Granqvist
Maija Lehmuslehto sihteeri
Ari Maunu taloudenhoitaja
Mona Birgitta Sumelius
Mervi Uusitalo-Heikkinen

Varajäsenet

Merja Artesola
Ansa Kainulainen
Riitta Luosujärvi
Marja Manninen

TULENKANTAJANAISET LUOTTAMUSTOIMISSA

Tulenkantajanaisten luottamustehtävät ja poliittiset toimet

Erica Alaluusua, Vasemmistoliiton valtakunnallisen sosiaali- ja terveyspoliittisen työryhmän jäsen, Vasemmisto-opiskelijoiden varapuheenjohtaja

Merja Artesola, Vanhustyön neuvottelukunta ry:n jäsen

Nina Artesola, Turun rakennus- ja lupalautakunnan jäsen, Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan jäsen

Otto Granqvist, Turun kaupunkiympäristölautakunnan varajäsen, Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan varajäsen

Selmi Holopainen, Vasemmistonaisten hallituksen Valtikan jäsen, Turun kaupunginvaltuutettu, Turun kasvatus- ja opetuslautakunnan jäsen, Turun yliopiston ylioppilaskunnna edustajiston puheenjohtaja

Johanna Kelhu, Vasemmistoliiton eduskuntaryhmän ulko- ja turvallisuuspoliittinen asiantuntija

Sara Koiranen, Turun kaupunginvaltuutettu, vasemmiston valtuustoryhmän puheenjohtaja, Turun kulttuuri- ja nuorisolautakunnan varapj, Taideyliopiston ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtaja

Maija Lehmuslehto, Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan jäsen

Mirka Muukkonen, Apulaispormestari, Turun kaupunginvaltuutettu

Anna Mäkipää, Vasemmistoliiton puoluesihteeri, Turun kaupunginvaltuutettu

Juho Pylvänäinen, Vasemmistoliiton valtakunnallisen ulko-, turvallisuus- ja rauhanpoliittisen työryhmän jäsen

Milla Ryytty, Turun liikuntalautakunnan jäsen

Marianne Uusaho, Turun kulttuuri- ja nuorisolautakunnan varajäsen, Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan jäsen

Mervi Uusitalo-Heikkinen, Turun Vasemmistoliiton puheenjohtaja, Turun kaupunginhallituksen ja -valtuuston varajäsen, Vasemmistoliiton valtakunnallisen koulutuspoliittisen työryhmän puheenjohtaja, Aluevaltuuston varajäsen, Turun ammattikorkeakoulun hallituksen jäsen, Turun Opettajien Ammattiyhdistyksen hallituksen jäsen, TYS:n hallituksen jäsen

Tu­len­kan­ta­jais­ten val­tuu­te­tut

Turun vasemmisto

Vasemmisto haluaa rakentaa Turusta vetovoimaisen, urbaanin ja ilmastotietoisen kaupungin.

Tu­run Va­sem­mis­to

TURUN VASEMMISTON KAUPUNKIOHJELMA JA VAALITEEMAT

Turun Vasemmistoliiton mielestä on tärkeää ylläpitää monipuolista työ- ja elinkeinoelämää ja laajaa kulttuuritarjontaa. Luonnosta ja elinympäristöstä on pidettävä paljon nykyistä parempaa huolta.

Pa­rem­pi Tur­ku kai­kil­le